Totalt antall sidevisninger

1. juni 2011

Tyribål, Nasjonalpark og ulidelig spennende beskøk om natta...

En herlig rast i dag, uten regn.  Tyribål enda til. Kan man bedre ha det ? Jeg går nå mellom 2.5 og 3 mil om dagen og har gått inn 4 hull i beltet. Formen er sterkt stigende.   Matlysten er ikke på topp, men den kommer nok.  Effektiv slankekur er det! 



På andre sidena av brua ligger begynnelsen på Gutulia nasjonalpark.  Forrige natt lå jeg i telt inne i Sverige i telt langs en skogsbilvei. Veiene er stengt så det går fint.  Plutselig våkner jeg av at et eller annet slår borti bardunen, et dyr er det - men jeg vet ikke hvilket. Dyret puster utenfor teltet...  Ligger heeeelt stille leeeeenge I overkant spennende.  Det er observert Bjørn flere steder her jeg er, Ulv finns også.  Kanskje det var en av de ?....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar