Totalt antall sidevisninger

30. juni 2011

Fra 29. Juni - Det gode liv og någå attåt...



Dagen på holden ble spesiell. En av kuene hadde gått igjennom myra 6km fra der jeg var. Jeg tilbød min hjelp og ble med på redningen. Kua som hadde ligget fast i et døgn var temmelig forkommen,  men etter mye strev fikk vi henne løs og dro henne til en tørrere plass hvor hun lå til kreftene kom tilbake . Kua ble berget og alt endte godt .



Det er godt å ha det slik :-) 



Posisjon 33h0396422/7113877 langvasshytta 2 dager

Endelig kom Beathe. Anne Lise kjørte opp til Grønningen der jeg møtte dem. Det ble en hyggelig kveld med mye god mat .Deretter fulgte vi Anne Lise de 4,5km tilbake til bilen. Hun måtte tilbake til Trondheim, 20 mil,  så det ble nok langt på natt for henne.Beathe skal være med meg i 14dager så nå blir hun nok sprek.



1 kommentar:

  1. Hei Åge!
    Noen dager siden jeg var inne og fulgte med på hvor du er. Hyggelig at du har fått besøk av Beate. Hilser fra Kari, Skal besøke Terje & Wenche på Lørdag. Kanskje vi logger inn og tar en lørdags-skål med dere. God tur videre.

    SvarSlett