Totalt antall sidevisninger

17. juni 2011

DNT hytta ved Teveltunet er borte...

Nå er jeg kommet til Teveltunet. DNT hytta er ikke lenger her ( den var her sist jeg gikk)!  Fikk rom på huset, heldigvis! Her traff jeg treneren til Petter Nortug, Hallgeir Martin Lundemo, sønn til ikke ukjente Magnar Lundemo... Er i trøndelag, ja... Lundemo er forøvrig nå trener for seniorkretslaget på ski i nord-Trøndelag skikrets. Veldig hyggelig kar.  Takk for praten.

Hallgeir Martin Lundemo

På Teveltunet er det firmafest for en gjen fra Sparebank 1 - en gylden anledning til å "snike" seg inn i det gode lag og delta på middag.  De har bestilt Sjøorm, det skal også jeg ha.  Det blir sikkert en hyggelig kveld og i skrivende stund spises Sjøormen, en biff skulle det vise seg.

Teveltunet i bakgrunnen

Kjempekoselige lokaler


Klart for Sjøorm og firmafest ( jeg blir med :-) )

Æ tar heile væstvæggen :-)


Trivelige lokaler på Teveltunet

Sjøromen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar