Totalt antall sidevisninger

4. mai 2011

Endelig i gang

Når Pappa nå er i gang med sin andre Norge på langs tur kommer jeg til å legge ut tekster og bilder som han sender til meg etterhvert som turen går sin gang.  Litt forsinket er turen nå endelig i gang, og det har iallefall startet bra. Med Ørret i steikepanna første kvelden er det duket for en fin tur.  Nå er det bare å legge inn hilsninger folkens, det kommer godt med kan jeg tenke meg. 

Lykken til på Turen!
Hilsen Gjermund.


Rett før avmarsj på sin 2. Norge på langs tur.


Første kvelden, ørret på 2.5 kilo

Nå blir det middag

1 kommentar:

  1. Skitt fiske!

    I dag har sangvennene dine avholdt en flott ønsjekonsert i Spritbua! Jeg er sikker på at når jeg sier du var i alles tanker i kveld under sangen,så er nok alle enige i det. Beste ønsker for videre gange :-)
    Hilsen fra Kevin

    SvarSlett