Totalt antall sidevisninger

26. august 2011

Oppdateringer 23-25 August

Det varierer mye på når meldingene kommer inn slik at de kan legges til bloggen.  Men nå har det kommet en drøss, og det er litt nytt å fortelle. 
For det første fikk Åge frastjålet både Kart og GPS i Kilpis inne i Finland.  Dette førte til at han tok kompasskursen og la ruta tilbake til Norge via Leden.  Dette har nå gått bra, for meldingene nå tyder på at han er i Masi...
Her kommer noen bilder fra de siste dagene:

Det har gått hardt ut over et par Crispi som har blitt brukt på siste del av turen
Det ble på nytt forandring i ruta etter at sålen løsnet fra skoen jeg måtte ned til Storslett  for å kjøpe nye sko går mot Alta og deretter er jeg litt usikker på videre ferd dette kommer jeg tilbake til



Endelig i Norge igjen


Overnatting på en hytte nær Norskegrensa


Her ser jeg endelig ned i Reisadalen etter turens lengste etappe ca 4,5mil startet kl 6.00 og var framme ca 18.00

Dette ligner da på Halvtan Sivertsen ?:-D



Dette er damen Trine som solgte meg mye sko i Sorslett hun ga meg en god service og ga ikke opp før hun fant sko som passet

'

Nye sko


Denne steintøffe typa hadde blitt kald på øra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar