Totalt antall sidevisninger

3. september 2011

Noen kommentarer fra Facebook

Siden mange de siste dagene har lagt igjen et og annet superlativ legger jeg de ut her.  Moro for Åge hvis han har mulighet til å komme seg innom bloggen.   Jeg er sikker på at han setter pris på hilsningene folkens. Takk, takk.

Kai Arild Nordseth Virkelig bra gjort

Gro Elisabeth Mikkelsen Jeg er skikkelig imponert!! God tur siste biten (",)

Roy Hansen Imponerende!!

Arne Bunaes Gratulerer fra meg også. Har ikke ord for hvor imponert jeg er.

Cathrine Scheflo Godt jobba! Gratulerer så mye fra niese og søster :-)

Jon Birger Skanke Fantastisk flott gjennomført! Håper jeg er like sprek om "noen" år... ;-) Hils så masse!

Elin Korslund Kvikstadhagen Gratulerer så mye til en supersprek onkel ;-)) Hilser herfra :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar