Totalt antall sidevisninger

2. august 2011

Bloggoppdatereren er tilbake. ( Fra 17. Juli )

På grunn av at jeg ikke har hatt tilgang på pc. har jeg ikke fått oppdatert bloggen for den glade vandrer i snart to uker. Dette beklager vi.   Her kommer en oppsummering fra 17. Juli til i dag 1. August.  I dag er Åge kommet til Sulitjelma og vil bli der i to dager.

Fra 17. Juli

Her skuer Gunder Garsmark utover gården sin han ble med til fjells med fiskestang og ryggsekk det ble en veldig hyggelig dag sammen med ham. Hvem vet kanskje jeg kommer tilbake senere en gang 



Denne fjellformasjonen heter Steinkjarka meget spesiell ikke sant ? Der hekker både fjellvåk og jaktfalk

Det ser ut til at jeg har det bra ikke sant ?


Nyfisket fjellørret er ikke det verste jeg vet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar