Totalt antall sidevisninger

18. februar 2011

Hei, Åge Lindstad her!

Jeg er 63 år og skal gå Norge på Langs - Igjen.  Jeg har gjort det en gang før, da som 58 åring. Denne gang er jeg pensjonist og kan bruke så lang tid jeg bare vil. Jeg har imidlertid tenkt å bruke ca. et halvt år på dette. Under turens gang vil jeg blogge, og håper at flest mulig vil ha glede av å følge med en gammel krank oppover i det flotte landet vårt.  Jeg starter turen 1.Mai fra Halden/ Svinesund og da venter 270 mil opp til nordkapp.  Følg med, mer info kommer.

Hilsen Åge.
Her et bilde fra første gang jeg gikk i 2006
Bløtt på isen

6 kommentarer:

  1. Heisann :-))
    Så artig:-))Skal følge med deg gjennom bloggen din.Du er en tøff,sprek "gammel" mann du ;-))
    Ha en riktig god og spennende tur onkel ;-))

    Klem fra Elin.

    SvarSlett
  2. Hei Elin, Gjermund her... Du får spre det på profilen din, er jo mange som kjenner Pappa i Moelvområdet, bloggen vil gjøre at mange sikkert vil følge med ;-) Ha en fin helg :-) Sysjenbånnet.

    SvarSlett
  3. Det er gjort Gjermund :-))
    Ha en god helg du og, kjære sysjenbånn ;-))

    SvarSlett
  4. Hei!
    Ønsker deg god tur Aage.
    Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg ønske å ha vært med.
    Var i Folldal på oppdrag en 3 - 4 dager her for litt siden, og var innom stedets bensinstasjon og da de skjønte jeg var fra Moelv fikk jeg beskjed om å hilse til deg.
    Skal følge med deg på bloggen.

    Hilsen
    Stein R

    SvarSlett
  5. Hei gamle ørn. Jammen er du tøff også, Åge. Ønsker deg en riktig fin og opplevelsesrik tur.
    Jeg følger deg.

    Beste hilsner fra Kay

    SvarSlett